ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

میان

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ب.ظ

این روزها

هوای گلویم حسابی می‎گیرد.

نه این که هوایی شده باشد... نه...

شاید هم آری

اصلا نمی‎دانم

خودم هم در کارِ این گلویم مانده‎ام

همه‎اش اشک‎هایم را فرو می‎خورد

شاید نمی‎داند این دل است... آبشش که ندارد... هوا می‎خواهد!

شاید هم می‎داند و کاری از دستش بر نمی‎آید

شاید  شاید  شاید...

::

اصلا حق دارد... سخت است میانِ دوچیز ماندن

که با غمگینی بسازد یا سنگینی؟!...

.

گوش زد:

به شهرم: اینجا هوای دل غباری‎ست...

به مادرم: ظرفیتم را دیدی؟

به خودم: سنگینی‎ای که داغ می‎شود و دلِ محسن اشک‎های مادر را تنفس می‎کند...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸

دیدگاه  (۵)

سلام
زیبا بود
التماس دعا
پاسخ:
سلام، ممنون
چه خوب که به یاد بانو (س) هستید.
الماس دعا...
ماندگارباشید.
پاسخ:
دوستشان دارم
برقرار باشید، یاعلی
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۹ چشم چشم دو ابرو
به خودم: سنگینی‎ای که داغ می‎شود و دلِ محسن اشک‎های مادر را تنفس می‎کند...
پاسخ:
به خودم

سلام

با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
یا علی

پاسخ:
سلام
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۷ سیدمهدی نقیبی راد
خوشبحالت
پاسخ:
...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی