ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

حباب

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ق.ظ

.

 تو از چه، بی‎حیایی را به من  ارزانی داشتی

 که اینگونه حجاب بر سر چشمان دیگران می‎کشانم؟!!

.

دیدگاه  (۹)

۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۰۶ چشم چشم دو ابرو
به قول شادمهر عقیلی :

همین که قلب تو مردد شد
در دل من خاطره ای رد شد ...

::

دلیل میبافم برای عشق
برای چیزی که نمیفهمم
پاسخ:
دلیل می‎بافم برای عشق... برای عشقی که نمی‎فهمم...
 تو از چه، بی‎حیایی را به من ارزانی داشتی
که هر نگاهی برایم گران تمام می شود!
::
زیبا بود واقعا...
پاسخ:
نگاه زیبایی بود...
::
ممنون
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۲ چشم چشم دو ابرو
ای ول آقامجتبی ...

جفتشون عالی بود واقعا ...
پاسخ:
اینجا جملات قصار، چه جوششی دارد...!

و شاید تو محرم ترینی که چنین بی پروا حیا از میان برمیدارم...

قشنگ نوشتین... تصاویر هردو پست هم زیبا بود...

ماندگارباشید. 

پاسخ:
و شاید تو محرم ترینی...
خیلی زیبا بود. خوشحالم که اینچنین طبع عزیزان، شیرینه
ممنون

دهه اگه میدونستیم  مورد پسند واقع میشه ده -بیست خط مینوشتیم!!:دی

روزگارتان آرام و ماندگارباشید.

پاسخ:
میتونه زیباییش به کم بودنش هم باشه!
ولی انصافا زیبا بود.
ممنون. زندگیتان یاقوتی
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۰ نوریه محمدی
سلام !
خیلی خیلی زیبا بود ... جالب بودا ! متشکر .

به روزم .
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۴ نوریه محمدی
سلامی مجدد !
درمورد این رمان ها باید بگم که تاحدودی زیاد به عقیدۀ شما معتقدم و البته ، فکر هم میکنم که خیلی ها هم بدون آگاهی و از روی سطحی نگری اینهارو مینویسن . 
پاسخ:
سلام،
شاید... اما بعید بدونم گربه واسه رضای خدا موش بدوونه!
مال بی تعارف قشنگتر بود111111
 خجالت بکش11111


φ


 از چه بی حیایی را ارزان کردی
که حجاب اینقدر گران شده!

پاسخ:
111
بی حیایی ارزانِ ارزان... سراغش را از همین دست فروش‎های دروه‎گرد هم می‎توان گرفت
پر طاووس قشنگ‎ست  به کرکس ندهندش
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۵ آشیــــــان
 سلام[گل]
اعتراف به حقیقتی شیرین: مـــا مجهـــز به ســـلاح هســـته ای هستیـــم!
برای خواندن این پست چند دقیقه ای وقت بگذارید.
یا زینب (س)
پاسخ:
سلام[1]

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی