ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

یک جرعه از عاشقی

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

 

 می‎دانی آقا

 گاهی آیه‎ها فقط مصداقِ شما می‎شوند

 که آدم یکهو می‎زند به سرش و تریپ عوض می‎کند!

 من هم چندوقتی‎‌ست اینگونه شده‎ام...

 حال و هوایم مانندِ آن روزهایی‎ست که به سرم می‎زد.

 اصلا یک‎جوری شده‎ام...

 البته، گاهی که از خانه پا بیرون می‎گذارم

 با خودم می‎گویم

 شاید ریشه‎ی انسانیتم گل کرده است...

 یا شاید، دلم هوایت را کرده‎است...

 تا اینکه

 در یکی از حوالی‎های عشق

 و در نزدیکیِ اذانِ صبح

 همان موقع که آمدی و بر گلویم بوسه زدی

 فهمیدم

 قضیه فرق می‎کند

...

 می‎دانی،

 اگر بارِ اول بود،

 می‎گفتم دلِ حالی بی‎حالی‎ام، شایعه کرده است...

 اما خودت شاهدی آقا،

 که بارِ اولتان نبوده است...

 اینبار نه به سرم، بلکه به دلم زده است

 که این تو بمیری‎ها، ازآن تو بمیری‎هاست...

 اینبار یک چیزی فراتر از انسانیت است

 یک چیزی مثلِ عاشقی... مثلِ شهادت...

دیدگاه  (۱۰)

۱۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۱ سیدمهدی نقیبی راد
تا کی عذاب .... تا کی صبر....
پاسخ:
اللهم الرزقنا توفیق شهادة فی سبیلک...
ایشالله نصیبت بشه
پاسخ:
انشاالله
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۸ چشم چشم دو ابرو
اللهم الرزقنا ...
پاسخ:
توفیق شهادة فی سبیلک...
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۸ از چی برات بگم...
سلام دوست من... :)
عکست خیلی باحال بوداااا . دمت گرم ع.
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۸ کمیل کاس پور
در مورد شهادت اگه امکان داره بیشتر مطالب بذارید
پاسخ:
انشالله...
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۹ محمدعلی حسینی
سلام.با روایتی کوتاه و البته جالب از نحوۀ معاشرت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) به روز هستم.تشریف بیارید.
پاسخ:
سلام

سلامــ

وقــت بخیــر

ممنونـــ میشیمــ چند دقیقه از وقتتون رو برای ما صرف کنید و به دنیـای راه راه رای بدید.

پیشاپیش سپاسگذارمــ .

http://directory.iranwebfestival.com/website/donyayerahrah.ir/?utm_source=donyayerahrah.ir&utm_medium=p-left&utm_campaign=iwf-pv

پاسخ:
سلام
انشاالله
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۰ ₪محـرّم زآده!₪
عآلی...
پاسخ:
ممنون
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۷ سجاد عبدی

سلام سرباز...!

تاج گذاری سردارت مبارکت...!

ارادت

پاسخ:
سلام
همچنین
اللهم ارزقنا شهدت فی سبیلک...

پاسخ:
آمین...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی