ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

مدینه‎ی فاسده...

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ

 ما غایبیم، او منتظر آمدن ماست . . .

 ای شهر

 چشم ببند از این آینده

 که تورا به سمتِ خویش می‎کشاند

 و چشم بگذار

 که می‎خواهم بروم

 دور شوم از این مدینه‎ی فاسده

 شاید درگذشته‎ات

 آن شهرِ رویایی را

 که اکنون اینچنین گشته...یافتم

 احتمالا اشتباهی رخ داده‎است

 که این شده‎ای

 به همه ثابت خواهم کرد، اشتباه از اول‎ست...

دیدگاه  (۱۱)

هنوز بحث ها ادامه دارد ، حسن میگه اوباما تک زد ، اوباما میگه حسن تک زد ما که نفهمیدیم بالاخره کدام تک زد کدام جفتک
پاسخ:
به این می‎گن یه حرکتِ مثبتِ رو به جلو !!!
هییییییییییییییییی
اینقدر علیه شهر ما جو سازی منفی نکن بچه!
مدینه فاسده!
پاسخ:
یکم توسری لازمه،
درضمن، خوب دقت نکردی، این مدینه‎ی فاسده مقصدیه که فعلا داره سمتش میره، نه اینکه الان مدینه فاسدست...
"چشم ببند از این آینده"
شهر به این پاکی!
کجاش بده؟
.
.
.
.
خدایا منو ببخش...!
این مدینه فاسده برای خیلی ها همچون بهشت است...!!! خعععععلی ها
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۳ ای نام تو بهترین سر آغاز
اگر سراب دیدید بنشینید و از آن بنوشید
نگذارید سراب به دروغش افتخار کند
پاسخ:
این چشمِ ماست که شیش در چهار میزنه!
صرفا جهتِ هههههه
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۱ سید جواد میرحسینی
یعنی خودت رو گیر آوردیا مدینه ی فاسد ؟!
اگه موضوع نداری ننویس هروقت مطلب گیر نمیاری شهر خوبمان رو می کنی فاسد.اهههههههههه
پاسخ:
ببخشید. من نمی‎دونستم سوادِ ادبیِ دوستان اینقققققققدر نم کشیده! شما که مثلا نویسنده‎ای سید!
کی گفته رشت مدینه‎ی فاسدست؟! یکبار که به برادر خسوف توضیح دادم!
در ضمن دراین فراموج، من اسمِ شهر رو نیاوردم... چیزی به اسمِ تلمیحِ آزاد شنیدی تاحالا؟
جلبک چی؟
درست بخوانید و درست بخوانید و درست بخوانید، تا درست نقد کنید...
به سمت مدینه فاسده......
چه تعبیری.
پاسخ:
از عرش به فرش...
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۹ شهید بهشتی
ما مسئول برداشت مردم از حرفهایمان هستیم نه مسئول حرفهایمان . 
پاسخ:
آره، بعضیارو خیلی دسته بالا گرفتم!
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۲ هیئت رزمندگان غرب تگزاس
بسمه تعالی ، با حمد و سپاس خدای عزوجل مراسم غبارروبی سفارت آمریکا و سپس دعای توسل فردا بعد از نماز مغرب و عشا در محل آن سفارت برگزار خواهد شد سخنران حاج حسین اوباما ، مداحان جنیفرلوپز و مدونا ، هیئت رزمندگان غرب تگزاس 
پاسخ:
التماس دعا...
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۵ چشم چشم دو ابرو
یه چیز چند وقته تو دلم مونده میخواستم بگم :
.
.
.
.
.
.
.
این پستت فوقالعادس ...

گفتم ...
پاسخ:
آخیش...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی