ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

دکتر نان داد...

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دکتر نوبخت

این دغل دوستان که می بینی           مگسانند گردِ شیرینی

  جناب آقای دکتر محمدباقرِ نوبخت

درطولِ این مدتِ کوتاهی که سمتِ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور‌ را به بایستگی کسب کرده‎اید، گند زده‎اید به هرچه برنامه‎ریزی و نظارت و توسعه و سرمایه انسانی و مدیریت شهرداری رشت.

لیک ما هم دراینجا لازم دانستیم مانندِ دیگر چاپلوسان و پاچه خوارانی که فضایِ کثیفِ شهر را با رنگ وبوی ریا، کثیف‎تر کرده‎اند، تبریکی بیجا جهتِ این اکتسابِ بجای شما عرضه داریم.

باشد که به پاسِ چند دهه چرب زبانی و این گسلِ همگانی، دستمان را در این دنیا بگیرید ...

جمعی از همشهریانِ بدبخت   

  

......

 پ.ن: هرچند این اکتسابِ شما برای عده‎ای سود نداشت، اما برای همشهریانمان حسابی نان داشت!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰

دیدگاه  (۸)

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۰ جستجوگر معرفت
نان به نرخ روز هم داشت...
پاسخ:
به جا بود!
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۱ سید جلیل میرحسینی
انشاالله نانش باقی باشه...
شهادت حضرت صادق علیه السلام رو بهتون تسلیت عرض میکنم
دانلود مداحی صوتی شهادت امام صادق- علیه السلام-(شب اول)1392.06.10
سخنران حجت السلام ایزدپناه
مداح: حاج مهدی نظامعلی
منتظر حضور گرمتون می مونم.
پاسخ:
یاعلی
هییییییییییییییییییییییی
مگه مگس یکی دو تاست!!!!
اما کاش بیشتر می نوشتین تا اونایی که ضربه خوردن و نفهمیدن هم بفهمن چه خبر شده.

بروزم...

پاسخ:
همین اندازه هم فک کنم کافی باشه
دکتر نان داد رو خوب اومدین.
جالب بود:-)

پاسخ:
زمونه برگشته
ممنون
این نوبخت چقدر شبیه پدرته! از لحاظِ ظاهری میگما
پاسخ:
راس میگی، یجورایی شبیهن! دقت نکرده بودم!
مدیریت اتوبوسی...همینه دیگه

روحانی گفت اتوبوسی کسیو نمیاره....الان کاری کرده که بگیم صد رحمت به اتوبوس
پاسخ:
اتوبوسی هم نباشه که ...
خوشم میاد از این آدم هایی که تحت هر شرایطی به مواضعشون محکم چسبیدن!چاپلوسی یگانه مذهب و مسلک :)))
پاسخ:
یس!
سلام سلاااااااااااااااااام
حالا من که نمیشناسم اما چون میدونم شما جز راست نمیگی پس...بووووووووووووق
میتونی جای من قسمت بوق رو پر کنی
من مسوولیتشو گردن میگیرم
اما حسابی خندیدم به حرفات... نوبخت حواستو جمع کن... تکبییییییییییییییییییییییر
درضمن...کی باخته؟؟؟؟ چرا علیه من حرف میزنی
قرار شد بگی تو باختی دیگه
بزرگتری گفتن کوچکتری گفتن مثلا
درگیر دانشگاهم ببینم چی بشه...
پاسخ:
سلام،
نه، همون بوق کفایت می‎کنه!
ممنون،
راستی، نباختی؟ فک میکردم باختی! باشه، ولی چون بزرگتری خودم این باختِ سنگین رو جای شما گردن می‎گیرم...!!!
انشالله تو تحصیل و تدریس موفق باشید...
یاعلی

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی