ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

گنجشکِ شیدایی...

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 گنجشک شیدایی

  این روزها باید حسابی بخوانی

  سوزِ صدایت تکانم می‎دهد

  مگر نمی‎بینی من هم رنگی شده‎ام؟

  مگر نمی‎بینی چون قناری اسیر شده‎ام‎؟

  کلک و پرِ گنجشک با باران خوش‎ست

  بخوان باران

  فقط بخوان

  صدایت سوز دارد...تکانم می‎دهد...

دیدگاه  (۹)

علی جان؟
در بیا از این شیدایی
اگه ریکلس رفتار کنی بهتر میشه اوضا
جدی میگم،برش دار این عینکو...
دانشگاه ها داره وا میشه، نبینم دوباره خلاف جهت آب حرکت کنی
نبینم بشینی رئیس و معاون و دانشجویان و پایگاه بسیج دانشگاهو از بالا تا پایین بشوری
اینا نصیحت نیست، دارم به عنوان یه دوست بهت میگم...
یادت رفت پارسال دانشجوها چقدر زیرابتو زدن؟
یادته چندین بار که خودت بران تعریف کردی،اسمتو رد نکردن؟
خواهی نشوی رسوا،همرنگ جماعت شو...
پاسخ:
بزرگی می‎گفت: نویسنده‎ها باید با مردم عادی متفاوت باشن...
البته اینجا قضیه متفاوت بودن نیست حمید... تازگیا تحملم کم شده
یادمه پارسال انداخته بودن که میخوام توجه دیگرانو جلب کنم، یادته؟
دیدی بعدش چی کردم؟
میدونی همون دوستایی که ادعای رفاقت داشتن،زیرابمو زدن؟ منم با همین آدما مشکل دارم
بخدا نمیتونم عادی رفتار کنم. چطور هیچی نگم وقتی رئیس دانشگاه میاد میگه دانشجوها به فکر ازدواج نباشن؟
چطور ساکت باشم وقتی دانشجوها هنوزم دغدغشون اینه چرا دختر پسر جداست؟
چطور ساکت بشینم وقتی ترمی 300 هزار تومن بابت خوابگاهی که تاحال نرفتمو باید به دانشگاه بدم؟
من نمیتونم بادیدن مشکلات چشمامو ببندمو بگم صلاح اینه چیزی نگم...
ولی خدا وکیلی هیچوقت قصدم توهین به کسی نبوده ولی انگار قسمت اینه که بقیه بد برداشت کنن...
+ تمام این مشکلاتی که تو این یه سال که خودم میدونمو خودت...
خواهی نشوی همرنگ،رسوای جماعت شو...
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۹ جستجوگر معرفت
بخوان باران...
پاسخ:
فقط بخوان...
به به.....احسنت
پاسخ:
ممنون
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۶ سید جلیل میرحسینی
به روزم با حمزه سیدالشهدا..
بروزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۹ *** رک و راست ***
اتفاقا صدای باران خیلی هم دل نشینه. سوزناک کجا بود؟
پاسخ:
دلت که گرفته باشد
صدای باران که هیچ
صدای دست فروشِ دوره گرد هم برایت سوز دارد...
آخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ممنون از حضورتون

منظر نظراتتون هستم

موفق باشید

وبلاگ خوبی دارید...

پاسخ:
خواهش میکنم
همچنین
یاعلی
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۲ منتظرالمهدی(عج)
سلام
ببخشید بدون اجازه وب خوب شما را  به وب" زیباترین،بهترین،خاص ترین،آرامترین وگمنامترین وبلاگ"معرفی کردیم:
http://husneyusuf.com/page/topblog
وبتان مستدام و پربرکت
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
شما حسابی مارو شرمنده کردین
ممنونم
االهم عجل لولیک الفرج

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی