ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

تا بیکرانِ عشق...

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۴ ب.ظ

از طلایه‎های آمدنِ خورشید
از سایه سارِ نوازشِ ابرهای دور
از ترانه
که چشمانم را تار می‎کند
از زمانه
که زمان را دست‎خوشِ معکوس داده‎است
از جوانه
که سازِ مخالفِ روییدن می‎زند
گرفتم
که چه کسی دستانم را گرفته‎است
و پروازم می‎دهد
می‎برد
تا آن اوج
که فرشتگان
فوج فوج
به آن حسرت می‎خورند...
عجیب رفته‎ام
از جمکرانِ تو،تابیکرانِ عشق...

دیدگاه  (۱۳)

۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۵ طهــــورا
نشانی از تو ندارم

اما نشانی ام را برای تو می نویسم

در عصـــــــــرهای انتظار به حــــــــــوالی بی کسی قدم بگذار

خیابان غربت و کــــــوچه ی تنهایی

کنار پنجره ی بغض


پاسخ:
آقای ما
مولای ما
دعایی کن برای ما...
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۴ ای نام تو بهترین سر آغاز
چشمم به راه آمدنت در تمام عمر چون گوش روزه دار به الله اکبر است
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
در این دنیا اگر سودیست با درویش خرسند است
خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی

پاسخ:

یوسف به این رها شدن از چاه دل نبند

این بار می برند که زندانی ات کنند

از جمکران...
خیلی زیبا بود
خیلی
بیتابی
این روزا حال هر لحظه ی منه
پارسال مشهد بودم و ماه روزه مهمون آقا
اما امسال فقط حسرتش و اشکاش موند برام
یا ضامن آهو
عشق جمکران مولا هم دیوانه کنندست

پاسخ:
تا بیکران...
ممنونم،از زیباییِِ مولای ماست...
من هم این روزها خیلی بی‎تابم،بی‎تاب
سلام
علی آقا
خوبی؟
مدتیه نیستی
من منتظرتم
هرروز
...
امیدوارم نیومدنت بخاطر شعر کم آوردنت باشه و یا تموم شدن نتت
یا حق

پاسخ:
سلام،
به مرحمتِ شما،
از دانش‎آموزاتون چه خبر؟! :))
مدتیه روزه منو گرفته نتونستم بیام نت!
کارای شخصیو، فرهنگیو،دانشگاهو،هسته‎ی گزینشِ لامصبو،سپاه نسبتا قدسِ گیلانوو... باعث شد نتونم بیام نت! معذرت!
...
وگرنه من کم بیار نیستم که!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۴ بی تعارف ...
از جمکرانِ تو،تابیکرانِ عشق...

::
احسنتم زیبا بود...
پاسخ:
ممنون


شما هم رفتی هسته گزینش....؟! نمیگی میان وبتو میخونن!!؟
سپاه نسبتا قدس رو خیلی باحال اومدی! مردم از خنده!
همین روزا میزنگم بهت! کارت دارم!!
پاسخ:
آره. خودم رفتم یه سری بهشون زدم
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ سیمای شفق
         
                               سلام ای انتظــار انتظـــارم/سلام ای رهبر و ای یادگارم// سلامم بر تو ای فرزند زهرا/سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۸ سیمای شفق
      درد و دل با امام دوازدهم حال آدم را خوب میکنه .خوشحال باشی و در پناه حق باشی
بت مهار انحراف 7و8 به روز هستیم
پاسخ:
آره، خیلی...
ممنون، چشم
دوش در حلقه ی ما قصه ی گیسوی تو بود
تا دل شب سخن از سلسله ی موی تو بود
پاسخ:
دل گفت مرا علم لدنی هوس است         تعلیم کن، تورا اگر دسترس است
گفتم که الف، گفت: دگر؟ گفتم: هیچ     در خانه اگر کس است یک حرف بس است


سلام
شکرخدا بچه ها همه دعا گوی هممون هستن[چشمک]
[خنده] جالب بود
خب عذرخاهیتون رو با کمال میل پذیرفتم[چشمک]
انشالله همش درست میشه
سلامت باشین
...
خب من فکر کردم...بگذریم
"د" بده بیاد
حق نگهدار همه باشه انشالله[گل]
پاسخ:
سلام،
خب خداروشکر...
شماهم سلامت باشین
یاعلی
خیلی زیبا بود

خدا قوت
پاسخ:
یاعلی
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۵ ای نام تو بهترین سر آغاز
انتظارش،انتظارم سیر کرد،آنکه میخواهد بیاید دیر کرد
تا به کی در انتظارش دیده بر در دوختن ؟
آمدن
رفتن
ندیدن
سوختن
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
یاعلی

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی