ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

همیشه

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ

 همیشه بینی‎ام گرفته است

 همه فصل اینطور است

باور کنید.

 وگاهی که فشار زیاد می‎شود،چشمانم هم اشک می‎ریزد...

از کودکی دکترها گفتند،حساسیتِ فصلی داری،

همه فصل،

باور کنید.

از همان اولش هم معلوم بود به این دنیا حساسیت دارم...

دیدگاه  (۱۳)

آفرین
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۲ *^نسیم~~~* ونوس
ای کاش . . .
قانون همه ی دوستی ها این بود :
یا رفاقت تعطیل ..
یا جدایی هرگز ..!


من که 50 ، 50 هستم!
فقط بینی سمت چپم از اول کیپ بوده!
پاسخ:
آهان. با یک عمل حله
دلم برات تنگ شده پسر!
ان شالله موفق باشی!
پاسخ:
دلِ ما که مرام زده برات!!!!!!!!!!!!!
انشاالله شماهم موفق باشی
درضمن ما همچنان چشم به راه حضور با شکوهتون در افسران هستیم! :|
پاسخ:
آخرش در افسران هیچی نشدم!
۱۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۵ طهــــورا
iامام علی علیه اسلام:

به خدا قسم که دنیای شما برای من پست تر است از استخوان خوکی

در دست های جذامی.
یک جهان حادثه در پشت نگاه من و توست
لحظه ها گر نخروشند گناه من و توست
پاسخ:

تو مرحمِ ترانه،خالِ لب ِ زمانه

      فدایِ تو همه جان،ای بهترین بهانه

ایشالا همیشه حساسیت داشته باشی
پاسخ:
! انشاالله
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۴ ای نام تو بهترین سر آغاز
حساسیت به دنیا که خوبه
انشالله توی آخرت سالم باشیم
پاسخ:
بله.
انشاالله
خیلی ممنون،انشالله همه در آخرت سالم باشن،انشااله
هر چه دهی بده مده زلف به باد ای صنم
هر چه نهی بنه منه دام به رهگذار من
پاسخ:
نابرده رنج گنج میسر نمی‎شود
مزد آن گرفت،جانِ برادر که کار کرد.
سعدی
چه حساسیت عجیبی...
انگار داره همه گیر میشه...
حساسیت ما هم همینجوره
زیبا نوشتین

پاسخ:
آره، این دنیا همه چیش عجیبه،
کاش مردم به جایِ حُب به دنیا،حساسیت به دنیا داشتن...
ممنون
دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست؟؟؟
نیمش رخ عاشق است و نیمش رخ دوست

پاسخ:
تو سیدِ سوایی،برای من دوایی

      تو از زمین جدایی،تو لازمِ بقایی

یاس بوی مهربانی میدهد
عطر دوران جوانی میدهد
[گل][گل]

پاسخ:

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

[درخت][رخت]

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی