ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

نظریه‎ی تکاملِ دکلمه!

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ

مرحله‎ی جنینی

Http://Deklameh.blogfa.com                                      


مرحله‎ی تولد

Http://Deklameh.blog.ir                              



مرحله‎ی خردسالی:

ٌWWW.deklameh.ir                                   



دورانِ کودکی:

WWW.Deklameh.org                           


 دوران نوجوانی و بلوغ:

Deklameh.com                                  


دورانِ جوانی:                                   


دورانِ میان‎سالی:

Deklameh.earth                              


دورانِ کهن‎سالی:                                

.......................................................................

 پ.ن:دکلمه‎ی مغرور:                              

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۳
دکـ لـ مـ هـ

شیدایی

طنز

دیدگاه  (۸)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۳ سیمای شفق
سلام متشکرم از حضور شما و خواندن مطلب
جالب بدونی من هم نمی دونم چرا دوست ندارم مطلب طولانی بخونم در اینترنت ولی چون این مطلب پیوسته است واقعا نمی شه کوتاه اش کرد تازه من کوتاه اش کردم این طوری شده .

به هر حال می دونم سخت مطلب بلند در وبلاگ خونند ولی از حوصله شما متشکرم برای خوندن مطلب در پناه خدا باشید.
پاسخ:
سلام،
اوکی،گرفتم
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۷ سیمای شفق
جالب بود.
پاسخ:
ممنون
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۲ سیمای شفق
                    
                 
                   
سلام
با مها ر انحراف سه و چها به روز هستیم مشتاق حضور شما هستیم .
پاسخ:
سلام،
چشم
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۴ *^نسیم~~~* ونوس
جالب بود.....
مخصوصا غرورش
پاسخ:
ممنونم از حضور و نظرِ شما

سلام

خیلی جالب و خلاقانه بود

پاسخ:
سلام،
خلاقانه رو هستم.
ممنون
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ ای نام تو بهترین سر آغاز
ذهنتون خلاقه ها
ولی دوره غرورش خیلی باحال بود
پاسخ:
اینجور خلاق!
خوشحالم که تایید کردید[گل]
۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ حمید اسماعیل زاده
یعنی فقط احسنت
پاسخ:
خیلی ممنونم دوسم

سلام.

قشنگ بود.

بعد وفات  پس چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  !!!!!!

پاسخ:
سلام،
خب دیگه نخواستم آخرش غمگین در بیاد!!!!!!!!!!!!!!

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی