ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

فرهنگی - ورزشی!

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ


 



 کادر فنی + سرمربی+ مربی + کمک مربی + بازیکنان + آنالیزور + لیدر + ... +مهماندارانِ ویژه در هواپیمای ویژه.

 بعد که حرف می‎زنی،می‎گن چرا تند میری! من دیگه حرفی ندارم.


...........................................................................................................

پ.ن: حواشیِ ورزشیِ ایران، از خودِ ورزش هم بیشتره، هم جذاب تر...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶

دیدگاه  (۸)

,  ایول »»»
پاسخ:
ایول چیه!
ایول به جملت دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آهان!
پس ایول به خودم!
الان هردو آنلاین رو خطیم!

بله !!!!

 

 

پاسخ:
بعله!
سلام
جالب بود
برای من که کلا از این جور چیزا بی خبرم خوب بود
من اصلا همون اولش که گفتن رئیس پلیس رویانیان رفته تو پرسپولیس مربی شده خندیدم فکر کردم سربه سرم میذارن

پاسخ:
سلام،
آره جالب بود.
شایدم سر به سرت گذاشتن. چون بالاتر از مربی. مدیر عاملِ پرسپولیسه!
۱۰ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۸ طهــــورا
حواشی ورزش !!!! ورزش ایران

هیچ چیز سرجاش نیست هیچی


پاسخ:
آره،
هرکی خورا زنه!(ترجمه از گیلکی به فارسی: هرکس واسه خودش یکاری انجام می‎ده)
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۴ ای نام تو بهترین سر آغاز
اه اه این پرسپولیسیا همینطوری هستن دیگه
فقط استقلال
.........................................
اینقد پولی که صرف فوتبال میکنن یک سوم خرج ورزش دیگه میکردن والله بخدا ضرر نداشت
پاسخ:
استقلال کمتر از پرسپولیس وضعش خرابتر نیس!
.....................
یس
ترجیح میدم سکوت کنم!
پاسخ:
آفرین.
فریاد از من،خاموشی از تو!
راستی،کم پیدا بودیا
بله
واقعا

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی