ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍ از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

ب‍‌ع‍‌ض‍‌ی‍  از چ‍‌ی‍‌‍‌زه‍‌ا را، ف‍‌ق‍‌ط بای‍‌د دک‍‌ل‍‌م‍‌ه‍ ک‍‌رد...

خدایا
ممنون از این سالهایی که بر من زندگی بخشیدی
تا خودم را به خودت ثابت کنم
با این که از اولش هم میدانستی
همین دکلمه
ناسپاسی را سرایش می کند.
می دانی
درکش برایم سنگین است
که چگونه من و تو، ما می شویم؟!!
که این بهترینِ برکت است.
و تو
همچنان که همچنان
منتظر بازگشت من به سوی ما!
و من
بی خیالِ بی خیال...!
انگار نه انگار
از کجا آمده ام
آمدنم بهرِ چه بود...
____________ ____________
وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله... ان شاءالله
____________ ____________


فهرست موضوعی
محبوب ترین ها
پربحث‌ترین ها
آخرین خاطرات

اون باما

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ
آمریکای ناجی/شعارِ اخراجی
                   

در این گیر ودارهای انتخابات،یک عده هم خوب دارند از آبِ گل‎آود ماهی می‎گیرند.
حالا تا دیدن مشکلاتِ اقتصادی بالا کشیده در حدّ سه‎هزار میلیارد،شروع کردند به
شعار اقتصادی در کردن واین می‎کنم وآن می‎کنم،واگر نکردم بعدِ شش ماه یخه‎ام
را خفت کنید!
عده‎ای هم که قربانشان بروم شروع کرده‎اند به این که ایران با رابطه با آمریکا می‎شود
مدینه‎ی فاضله!که انگار ما هیچ مشکلی از قبیل فرهنگی نداریم وفقط مانده رابطه
با آمریکای ناجی!
باز دمِ آنهایی گرم که با این حرکتشان خواباندند دهنِ آن کاندیداهایی که علاوه بر
بالا بردنِ توقعِ مردم،دم از ارتباط با آمریکا زدندا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.ن: درنوشته ‎اول که به سبکِ زیرنویسِ شبکه بی‎بی‎سی فارسی و سرخط خبرهای آن طراحی شده،شمر درسال ۶۱هـ ،
می‎گوید:”با ما باش،در امان باش.”ودرنوشته دوم،اوباما درسال ۲۰۱۳م،همان جمله را تکرارمی‎کندومی‎گوید:“باما باش درامان باش"
پ.ن: این بنر،در انتهای بلوارِکریم‎خان ومجاورتِ میدان ولی‎عصر(عج) تهران نصب شده است.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
دکـ لـ مـ هـ

انتخابات

طنز

سیاسی

دیدگاه  (۶)

سلام
مطلب زیبایی بود
بروزم
پاسخ:
سلام
۱۱ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۱ مهدی درخشان
سلام دوست عزیز ممنون که به وبم اومدی و نظر دادی
وزن شعر رو که پرسیدی باید بگم،شعرم هزج مثمن سالم همون جور که خودت میدونی مفاعیلن هست... .
راستی باید بگم من دانش آموز رشته ادبیات و علوم انسانی هستم و با تمامی وزن ها آشنایی دارم... .
ممنون که به من سر زدی راستی شعر های بسیار زیبایی دارید...خوش حالم که با شما آشنا شدم... .
پاسخ:
سلام،
خوب است شاعر...
ممنون که شبه‎ام را برطرف کردی...
خوشحال ترم که باشاعری چون شما آشنایی یافتم...
کاش این عکس تو تمام شهرها نصب میشد تا اونهایی که صدای آمریکا رو گوش میدن و بعد محرم مشکی میپوشن یه کم شرم کنن .
پاسخ:
کاش...
سلام
آقا ما از مخاطبای ثابت وبلاگ شما هستیما، بعضی مطلبات خوبه اما بعضی هاش فوق العاده است!
ارادتمند شما
بی تعارف!

پاسخ:
سلام
فعلا دارن دنبالِ مطالبِ شما می‎دوند،به امیدِ اینکه به مطالبِ شما برسند،
اما
هرکاری می‎کنند به پای مطالبِ شما نمی‎رسند...
سلام.
وب قشنــــــــــــــــــــــــگی دارید.
درود.
وبلاگت سرشار از آرامش است.
مارو فراموش نکن منتظر نظراتتونم.
پاسخ:
سلام،
 شما لطف دارید،
ما از خوانندگان همیشگیِ وبِ شماییم
این روزا وارد هر وبی میشی حرف از اقای جلیلیه خوشحالم ما ب یه جایی هم برخوردیم عکسا و شعار های ایشون رو تو صفحه ندیدیم .
واقعا دم شما گرم 
پاسخ:
بله،
شاید چون موضوعِ خاصی از آقای جلیلی به ذهنم نرسید،چیزی ننوشتم...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی